Хвилинна слабкість Путіних


6-річний Володимир Путін з мамою, 1958 рік

Батьки Путіна одружилися, коли їм було по 17 років. Познайомилися вони, до речі, в якомусь селі Тверської області.

Я сьогодні вранці йшла Подолом на роботу і думала про секс. Але думала я про нього не в тому контексті, як ви уже встигли собі уявити.

Я йшла і міркувала: що було би з українцями, росіянами і не тільки, якби в ту саму, знакову для людства ніч, у Марії Іванівни, мами Володі Путіна, розболілася голова? Ну або просто не захотіла. Або місячні. Варіантів безліч насправді.

В ту саму ніч, майже 62 роки тому, вона могла просто відмовитися займатися сексом з Володимиром Спиридоновичем, татом Володі Путіна. Але вона не відмовилася... Чому вона не відмовилась?

Що сталося, то сталося. А сталася велика трагедія. В ту ніч вони, батьки Путіна, таки зайнялися сексом і цим змінили світ.

Можна зробити чіткий висновок, що у Марії Іванівни і Володимира Спиридоновича секс був виключно грубий, тобто вони не займалися коханням як нормальні люди, які люблять один одного. Вони задовольняли свої фізичні потреби, не більше і не менше.

Я припускаю, що в той вечір Володимир Спиридонович явився додому (в невеличку комунальну квартиру, в якій потім ріс маленький Володька) дуже п'яний, і у нього раптово виникла хвилинна слабкість до Марії Іванівни.

Особливо там ніхто не церемонився. Підозрюю, що обійшлося навіть без прелюдії і ніжних обіймів. Марія Іванівна, судячи з усього, мовчки, без усяких там емоцій і почуттів, мужньо виконала свій подружній обов'язок, аби не "драконити" чоловіка, який цілий день тяжко "пахав" на заводі.

Логіка моя, до речі, дуже проста: є така українська приказка, що красиві і добрі діти народжуються від великого кохання. Ви бачили Володю Путіна? Глянеш на нього, і одразу, як у сліпої Ванги, перед очима постає епічна картина отого жорстокого, беземоційного сексу, в результаті якого Воно (Володя Путін) потім народилося усім нам на горе.

 Якби воно (Володя Путін) з'явилося на світ як плід великого і чистого кохання, то йому б не довелося колоти собі в лоба ботекс і носити туфлі на танкетці, аби здаватися вищим.

Я вас запевняю, ніяким коханням в ту ніч навіть і не пахло. Я йшла сьогодні вранці на роботу і думала: "От якби майже 62 роки тому Володимиру Спиридоновичу не захотілося сексу, а Марія Іванівна не потурала його бажанню – світ зараз був би зовсім іншим. Смертей менше, радості більше, і я б дорогою на роботу думала про щось добре і миле...

Але вони взяли і переспали, навіть не уявляючи, якого демона приведуть на нашу землю оцією своєю хвилинною слабкістю!" Я це все до того, що якщо надумаєте робити дітей, то займайтеся коханням, а не грубим, жорстоким, беземоційним сексом. Бо бачте, як он невдобно получилося у людей 62 роки тому.


Related

Суспільство 2907112435335812944

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item