Затримали злочинну групу, яка грабувала та катувала людей


Поліцейські Чернівецької області затримали злочинну групу, яка нападала та грабувала людей у двох областях України.
Про це інформує прес-служба поліції.
За словами начальника карного розшуку поліції Чернівецької області Миколи Лазорка, 28 вересня на жительку Сторожинецького району напали невідомі, жорстоко побили та обікрали на 50 тис. грн. Із її дому винесли телевізори, телефони, прикраси та шуби.
"Під вечір до мого будинку увірвалося троє людей у масках. Зразу повалили обличчям на підлогу, скрутили руки за спину та зав'язали скотчем. Один сів на мене, інший тримав у руках монтувальний лом, а третій – зв'язував скотчем ноги. Прикладали пістолет до скроні і ножа показували. Питали, де гроші. Я відповіла, що немає грошей, але їх це не зупиняло. Думала, що мене вб'ють. Вдарили рукояткою від зброї, я знепритомніла. Навіть не знаю, скільки часу минуло. Коли прийшла до тями, почали далі бити, зв'язали вже шнуром від праски, ножем робили порізи. Потім відтягли до підвалу, де катування продовжили. Я їм говорила, що грошей не маю, є лише банківська картка та 100 доларів у гаманці. Вони ходили по всьому будинку, шукали. Я дуже рада, що залишилася жити. А завдяки поліцейським Чернівецької області цей злочин швидко розкрили, менш як місяць пройшов. Хлопці - молодці. Дякую їм", - говорить потерпіла для слідства.
Під час слідства встановили, що ця злочинна група причетна до пограбування магазину та ломбарду на Одещині.





Після затримання з`ясували, що нападників раніше притягували до кримінальної відповідальності за скоєння тяжких та особливо тяжких злочинів. До кожної справи вони ретельно готувалися, вивчали майбутніх жертв, дізнавалися про їх спосіб життя. Користувалися двома автомобілями.
Зараз затримані у СІЗО. За скоєне їм загрожує до 12 років в`язниці. У них конфіскують майно.
Триває досудове слідство.

Related

Гаряча новина 5466710762355188691

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item