Вібратор з підігрівом і iPhone у світі еротичних іграшок. Чим дивує зараз секс-індустрія, – точка зору

Фото з виставки EroFame в Ганновері
Сучасні еротичні гаджети – вже не просто секс-товар, а рядок у wish-list багатьох хлопців і дівчат. У суспільстві змінюється сприйняття сексу і зростає попит на естетику.
"Вау, хтось купив перший вібратор?!" – надихнулася Саманта Джонс. “Не перший, а супердосконалий! “ – з іскрою в очах відповіла Міранда Хоббс.
Це був 1998 рік, і "кролик", що пройшов кастинги в легендарний серіал "Секс у великому місті", сьогодні навряд чи буде затверджений на головну роль сучасними жінками. Дистанційне керування з проводами, незграбний дизайн і тьмяний пластик – всього цього немає у нового "супердосконалого" кролика, який продовжує розмножуватися і вдосконалюватися з подачі виробників еротичних аксесуарів.
І напевно нових, ще краще «кроликів» презентують вже цього тижня в рамках спеціалізованої виставки EroFame в Ганновері. У ці дні весь підпільний Китай завмирає в очікуванні, адже великі бренди розкривають свої карти, демонструючи новинки наступних сезонів.
Про цей захід мало говорять, хоча EroFame переконливіше інших аналогічних зборів відображає революційні зміни в технологіях і суспільстві. В індустрії секс-іграшок вже давно є свої «айфони» – високотехнологічні іграшки з трендовим дизайном і різноманітною кольоровою гамою. Секс стрімко стає модним лайфстайлом.
Перші спроби піти від фалічних форм іграшок розпочала компанія Vibratex. Але тільки тому, що в Японії, де знаходився завод, заборонялося виробництво вібраторів. Бажаючи обійти закон, компанія додала в дизайн фігурки тварин (кролики, дельфіни) і яскраві кольори, завуалювавши вібратор під звичайну іграшку. І це було народження того самого «кролика», якого через 15 років героїні серіалу «Секс у великому місті» зробили такою ж бажаною покупкою для жінок, як туфлі Manolo Blahnik на весіллі Керрі Бредшоу.
Сьогодні виробники секс-іграшок заграють не із законами, а зі споживачами, пропонуючи кожного сезону нові концепції та форми. У суспільстві змінюється сприйняття сексу і зростає запит на естетику, з'являється чітка грань між порноіндустрією і культурою тілесних задоволень. З упаковок еротичних товарів зникають фото порно-зірок – сьогодні головне місце на коробках займають логотипи світових брендів, орієнтуватися в яких вважається ознакою поступу і гарного смаку. Сучасні еротичні гаджети – вже не просто секс-товар, це сходинка в wish-list багатьох хлопців і дівчат.
Індустрія задоволень все частіше залучає кращих індустріальних дизайнерів, серед яких стали з'являтися і дівчата. Співзасновник luxury-бренду Crave Ті Чанг (Ti Chang) – випускниця Королівського коледжу мистецтв в Лондоні, а Сукі Данем (Suki Dunham) до заснування бренду OhMiBod (який прославився першими іграшками, керованими на відстані через додаток) працювала в Apple на позиції розробника продуктів. І зовсім вбивча новина для українського суспільства – в одному з університетів Мельбурна запустили курс з дизайну секс-іграшок, який читає засновниця бренду керамічних вібраторів, при цьому зі ступенем PhD в дизайні. Сексуальне здоров'я і естетика відносин стають мейстримом, це вже не ринок за закритими дверима і завішеними вікнами (привіт вітчизняним секс-шопам).
Що очікує індустрію в майбутньому? По-перше, популярні колаборації виробників еротичних аксесуарів зі всесвітньо відомими модними домами – те, що зараз роблять виробники телефонів і побутової техніки. Досить великий шанс появи лімітованих колекцій вібраторів з впізнаваними усіма модниками патернами фешн-брендів – Gucci, LV, Prada.
По-друге, вимальовуються нові канонічні форми іграшок для дорослих – те, що сталося в мобільних телефонах: виробники електроніки нарешті приноровили свою фантазію і зупинилися на найбільш зручних для користувачів моделях (Apple Airpods в рахунок не беремо). Аналогічна ситуація станеться і тут – дизайнери прийдуть до оптимальних форм, основуючись на фізіологічних особливостях як чоловіків, так і жінок, і продовжать більш інтенсивний розвиток вже у бік технологій. Вібратор з підігрівом, з функцією будильника і вбудованим музичним плеєром вже не будуть проривом, а стануть мінімальним функціональним набором у будь-якого вібруючого задоволення. 
Зараз же, раджу насолоджуватися новими формами іграшок, поки вони ще нас можуть здивувати. До речі, найбільш інноваційною іграшкою цього року став вібратор для жінок Ruby Glow від бренду Rocks-Off – його основна принадність у використанні сидячи, просто вмостившись на кріслі (затори в машині тепер будуть в задоволення). Завдяки функції hands-free, експерти радять його також людям з обмеженими можливостями.
По-третє, з'являться нові матеріали – більш економні у виробництві, більш екологічні. Вже сьогодні преміальні бренди відмовляються від вібраторів на батарейках на користь USB-зарядок і навіть акумуляров, що підзаряджаються від сонячної енергії.
Можливо, це зміни найближчих п'яти років, але головні зміни в індустрії відбуваються вже сьогодні – люди як ніколи готові до різноманітності в сексі.

Related

Технології 1979833089021374919

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item