Перший похід Януковича до суду: як це було


Колишнього президента Віктора Януковича мали допитати як свідка у справі вбивств учасників Майдану.
Судове засідання розпочалося 25 листопада о 13:00 за київським часом.
Засідання у РФ очолив суддя Ростовського обласного суду Олександр Дегтярьов. Допит вели із зали Святошинського райсуду Києва шляхом відеоконференції.
Януковича привезли до суду на білому мікроавтобусі Volkswagen у супроводі трьох автомобілів. Один із них маркований як ДПС. Кортеж їхав із ввімкненими спецсигналами.
Віктор Янукович під час відеодопиту попросив надати йому слово. Розмову почав українською мовою.
"Це - моя власна ініціатива виступити свідком у цій справі. Це - моє власне рішення. Я зацікавлений у тому, щоб з'ясували істину в цій справі та дійсно покарали злочинців. Я про це казатиму, коли мені дадуть таку можливість. Зараз хотів би зробити коротку заяву..." - сказав він.
Його перебив суддя. Він спитав, чи може Янукович взяти участь у засіданні в інший день.
"Добре розумію, що затягування мого допиту - це навмисне рішення тих людей, які не хочуть встановити істину. Тому я прошу вас, ваша честь, за будь-якої можливості провести сьогодні засідання", - додав колишній президент.
Суд оголосив перерву на 20 хвилин для розгляду можливості перенесення відеодопиту на інший день через те, що підозрюваних "беркутівців" не доставили на засідання. "Правий сектор" заблокував їхній виїзд із Лук'янівського СІЗО в Києві.
Суддя Святошинського райсуду переніс засідання зі скайп-допитом у режимі відеоконференції. "Порадившись на місці, суд вирішив оголосити це судове засідання на 13:00 за київським часом 28 листопада 2016 року, або на 14:00 за московським часом", - заявив суддя.
Представник ростовського суду підтвердив можливість відеодопиту Януковича 28 листопада.

Related

Політика 7517666357203596302

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item