Деканоідзе зробила чесну заяву



5% від усіх задекларованих статків чиновників в е-деклараціях вистачило на повне фінансування Нацполіції.
Про це журналістам заявила голова цього відомства Хатія Деканоідзе.
"Можна я чесно скажу? Якби у Нацполіціі було 5% того, що задекларували, ми б переодягли, перевзули всіх поліцейських, відремонтували всі будівлі. Наші поліцейські б працювали в шикарних місцях, прозорих будівлях", - сказала вона.
Глава Нацполіціі розповіла про свою декларацію.
"Я подала всі, що у мене є. Все у мене в Грузії, в Україні нічого немає. Я оренду квартиру", - зауважила Деканоідзе.
Глава Нацполіціі готова до перевірок.
"У мене є квартири, де живуть мої батьки. Це моя особиста квартира, де я жила в Тбілісі. Це квартира мого покійного чоловіка. Після того, як дитині виповниться 18 років, вона перейде дитині", - розповіла вона.
"Так як я була єдиним членом сім'ї, у якого була більш-менш нормальна зарплата і працювала, то я оплачувала всі кредити які у мене були, зокрема іпотечні моїх батьків і родичів", - додала Деканоідзе.
Як відомо, голова Нацполіції задекларувала 3 квартири у Грузії.

Related

Політика 1268625653882524228

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item