Ганапольський пригрозив піти зі ЗМІ через мову

Ганапольський висловився щодо мови

Ведучий розкритикував установку квот на українську мову в ефірі.

Журналіст і теле- і радіоведучий Матвій Ганапольський у разі встановлення квот на українську мову не працюватиме в ЗМІ України. Про це він заявив в ефірі телеканалу NewsOne.
"Саме тієї хвилини, коли хтось підійде до мене, хай навіть Порошенко, і скаже, якою мовою мені розмовляти, де і коли - у моєму ефірі з моїми глядачами, буде остання мить моєї роботи в ЗМІ в Україні", - заявив він, причому українською мовою.
За словами Ганапольского, українська та російська мови різні за добірністю і тому телеведучі абсолютно автоматично в ефірі переходять з однієї мови на іншу.
"Я таке бачив тільки в Канаді. Жодна країна не може собі такого дозволити. Ми - двомовні. Це досягнення, яке важко собі уявити", - зазначив Ганапольський.
Телеведучий зазначив, що в цьому питанні не дозволить нікому керувати собою.
"Не подобається, не підходить - бувайте здорові! Для мене ефір - це мій світ, у якому я живу. І ніхто не має права обмежити мій світ. І він настільки промовистий, наскільки я собі це дозволяю. Це остаточно."

Нагадаємо, раніше ЗМІ повідомляли, що Ганапольський нахамив в ефірі прихильнику Путіна.

Related

Політика 6690485695785682158

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item