Савченко заявила про початок самостійної політичної кар'єри

Надія Савченко

Нардеп має намір сформувати політичну партію.

Депутат Верховної Ради, член фракції Батьківщина Надія Савченко має намір робити самостійну політичну кар'єру, але при цьому з фракції виходити не буде. Таку заяву вона зробила в ефірі Шустер Live ввечері в п'ятницю, 25 листопада.
"Я не буду входити в партію. ​​Я стаю незалежним політиком. Я відкриваю свій фонд", - сказала Савченко, зазначивши, що має намір сформувати політичну партію."Я буду вести "рух" як партію, яка забута і не зрозуміла", - наголосила нардеп."Я вибираю – вести "рух" разом з вами. Тільки не той "Рух", який створює Саакашвілі - нових ідей, не той "Рух" (політична партія "Народний Рух України"- ред.), який зараз представляють Кривенко і Кішкарь у Верховній Раді. Це - той "рух", з яким я познайомилася, який є джерелом цінностей, які ... не були реалізовані, за які виходив Майдан", - заявила Савченко.За її словами, "Народний Рух України" - це партія, але крім партії, це ще й громадська організація. "Ось я за цю громадську організацію", - наголосила нардеп.При цьому Савченко зазначила, що не має наміру виходити зі складу фракції Батьківщина у Верховній Раді.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Батьківщина не виключатиме Савченко з фракції за мітинги з Опозиційним блоком.

Related

Гаряча новина 101976576068579340

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item