Онищенко опублікував перший запис розмови з "людиною від Порошенка" (аудіо)



Народний депутат Олександр Онищенко опублікував перший запис. 
На ньому він та, ймовірно, нардеп Олесь Довгий домовляються про закриття кримінальної справи проти Онищенка. Про це повідомляй сайт "Страна".
Довгий зустрічався з Онищенком як переговорник від Петра Порошенка.
"Перший раз як парламентер Олесь прилетів до мене на зустріч в Італію. Я попросив, щоб він розписав кошторис - скільки грошей я віддав за 2,5 року Порошенкові, скільки мені висувають і як нам звести бюджет. Я підрахував і вийшло близько 50 мільйонів доларів, які мені заборгував Порошенко. Довгий сказав, що все доповість Першому і повернеться з пропозицією", - розповідає Онищенко.
Друга зустріч була в Лондоні. Запис розмови допомогли зробити британські детективи.
"Суть розмови зводиться до пропозиції: Довгий від імені влади пропонує, щоб всю відповідальність у кримінальній справі взяла на себе моя мати (Інеса Кадирова - проходить у справі як глава газової схеми, в результаті якої державі, за версією слідства, завдано збитків на суму близько 3 млрд грн. - ред.). Плюс до цього я повинен був заплатити в бюджет велику суму при укладенні угоди зі слідством. Разом з тим, за домовленостями, вони мали випустити під домашній арешт Валерія Постного (колишній партнер Онищенка, один з головних фігурантів "газової справи". - ред.).
Олександр Онищенко був посередником між Адміністрацією президента та парламентом. Організовував потрібні президентові голосування у Верховній Раді. За це депутати отримували гроші. Протягом року записував свої розмови з президентом на ручний годинник із диктофоном. 29 листопада ці матеріали передав американським спецслужбам.

Related

Гаряча новина 3223761916803734261

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item