The Time опублікувало заяву Онищенка про Порошенка


Американське видання The Time опублікувало заяву нардепа Онищенка про Порошенка

У своїй заяві нардеп звинуватив президента в корупції і усунення ворогів за допомогою НАБУ.

 
Авторитетне видання The Time опублікувало заяву нардепа Олександра Онищенка, у якій він звинувачує президента Петра Порошенка в переслідуванні ворогів.
 
Раніше повідомлялося, що Онищенко має великий пакет компромату на Порошенка. Нардеп також говорив про неодноразові випадки підкупів депутатів з боку Порошенка, причому гроші на це бралися, за його словами, у тому числі з кредитів МВФ.
 
"Як і багато інших, я - приклад того, як Порошенко і його прихильники переслідують своїх ворогів, так як я викрив систему корупції на найвищому рівні українського парламенту за допомогою доказів з перших рук", - наводить слова нардепа видання.
 
Він зазначив, що є обраним членом українського парламенту, і стверджує, що він особисто засвідчив залученість президента Порошенка в корупції в безпрецедентних масштабах.
 
"За останні три роки я особисто засвідчив, що Петро Порошенко вкрав сотні мільйонів доларів, вимагаючи відкат від кожного контракту, пов'язаного з будь-яким державним підприємством в Україні. Ті, хто відмовився платити відкати, розглядалися як нелояльні і піддавалися цілеспрямованим систематичним атакам уряду, як і я", - заявив Онищенко у своєму повідомленні.
 
За словами Онищенка, його випадок є класичним прикладом тактики Порошенка.
 
"Коли він відчув, що я нелояльний і підтримую прозахідну опозицію, він привернув Національне антикорупційне бюро, яке відкрило кримінальне провадження стосовно мене. Після цього обвинувачення він сказав мені і лідеру прозахідної опозиції Юлії Тимошенко, що ми повинні підтримувати його або матимемо на собі звинувачення. Коли я не піддався тиску, він пішов далі - з кримінальними звинуваченнями, заарештував моїх адвокатів і співробітників, заарештував мої бізнес-активи і змусив мене залишити мій будинок і країну, яку я люблю", - стверджує Онищенко.
 
"Прийшов час для решти світу закликати до реформи замість того, щоб закривати очі на ці злочини і злодіяння. Ми не можемо допустити, щоб президент Порошенко продовжував те, що почав робити його попередник президент Янукович. Зараз настав час покласти цьому край."
 
Зазначимо, сьогодні було проведено перший відеодопит Онищенка.

Related

Гаряча новина 2368974878926180498

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item