Білорус зізнався у вбивствах українців на Донбасі


33-річний будівельник із Вітебська Сергій Трофимов зізнався у вбивстві десятків українців на Донбасі. 
За його словами, він двічі був на передовій, повідомила "Радіо Свобода".
Раніше 33-річний Трофимов був в опозиції, проте 2014 року виїхав на Донбас, після того як "побачив, як гинуть діти". Джерелом інформації про конфлікт він назвав сепаратистські сайти.
Дані про Трофімова є на сайті "Миротворець". За словами білоруса, він воював у батальйоні "Русь", який, зокрема, стикався з "Айдаром".
"Пішов до військового комісаріату в Краснодоні. Кажу, я доброволець із Білорусі, відправте мене на передову. До вечора мені видали автомат Калашникова, омоновську форму, і я потрапив у новосформований батальйон "Русь", - розповів Трофимов.
На запитання, чи доводилося йому особисто розстрілювати полонених, Трофимов знизує плечима і посміхається: "Ну, я ж на передовій був". За його словами, рахунок убитих ним йде на десятки. Вдруге білорус потрапив у 4-й танковий батальйон, де прослужив до осені 2015 році.
До війни Трофимов працював будівельником. До цієї спеціальності повернувся і після повернення з Донбасу - він поїхав працювати до Санкт-Петербурга.
Російське командування забороняє окупантам спілкуватися з рідними і близькими. Про це інформує прес-центр Головного управління розвідки при Міністерстві оборони України.

Related

Гаряча новина 3696202567107425449

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item