Я вам поки слова не давав: Порошенко різко присік спробу одеського чиновника перервати його виступ - відео

Пізніше Порошенко обговорив з чиновником питання, яке того турбувало
У Мережі з'явилося відео, як під час виступу президента України Петра Порошенка в Одеській ОДА, де він представляв нового голову області Максима Степанова, один з присутніх чиновників спробував перервати главу держави і звернутися до нього з якогось питання.
При цьому реакція гаранта Конституції на дії держслужбовця виявилася досить різкою.
"Опустіть руку. Вам погано? Коли ви потім будете президентом - я вас запрошу, і ви виступите замість мене... Вибачте, я вам поки слова не давав. Ви призначені указом президента - прошу сісти. Якщо ви хочете доповісти президенту будь-яку інформацію, я вам надам цю можливість, сідайте", - сказав Порошенко.


Як пізніше з'ясувалося, чиновник хотів обговорити з главою держави питання порушення виборчого законодавства в одній територіальній громаді під час проведення виборів, передає УНІАН.
"Голова райдержадміністрації, який піднімав руку в залі і підійшов до мене. Це стосувалося питання порушення виборчого законодавства в одній територіальній громаді при проведенні виборів. Я дав відповідне доручення правоохоронним органам, встановив терміни...", - зазначив Порошенко.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в четвер, 12 січня, президент Петро Порошенко представив нового главу Одеської ОДА.

Related

Події в Україні 6078722653202797695

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item