"Їздив під лєнточку" - бойовик здався СБУ і розповів, що насправді возять "гумконвої"



Бойовик із організації "Оплот" після затримання СБУ зізнався, що насправді возять на окупований Донбас російські гумконвої.
По це повідомила прес-служба СБУ.
"Запропонували 360 доларів. Сказали, що я 2 місяці прослужу, а на третій мені видадуть зарплату. Говорили, що я ніде не братиму, а лише возитиму, що вони скажуть. Відвезли мене у воєнкомат міста Комсомольського (нині Кальміуське. - ред.). Дали аркуш паперу і я написав заяву. Писав: "Прошу прийняти мене до лав ДНР і все таке". Я їздив тоді й "під лєнточку", як вони кордон називають. Возив "Гради", солярку, патрони", - розповів затриманий.

Раніше судимий житель Старобешівського району Донеччини приєднався 2014 року до бойовиків. У складі незаконного збройного формування перевозив вантажі терористів, зокрема боєприпаси та ремонтував техніку. Аби не платити заробітну плату, його звинуватили у крадіжці зброї та утримували у в'язниці МГБ ДНР .Після звільнення терорист перетнув державний кордон і переховувався в Росії. Затриманий офіцерами СБУ, коли навідався на Сумщину навідати рідних.
Гумконвої перевозять не лише зброю для окупантів. 59-й гуманітарний конвой 29 грудня відвіз у Росію тіла вбитих на Світлодарській дузі бойовиків.

Related

Події в Україні 7436944536140203778

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item