США відповість на російську пропаганду



США відповість на російську пропаганду, яку поширюють через усі ЗМІ. Про це пише Washington Post.
Видання зазначає, що минулого тижня США зробили важливий крок у вирішенні цієї проблеми. Телеканал "Настоящее время" став результатом спільної роботи Radio Free Europe та Radio Liberty Voice of America. Це цілодобовий російськомовний телеканал зі штаб-квартирою в Празі, націлений донести інформацію до аудиторії в Росії та інших країнах колишнього СРСР. Телеканал декларує, що збирається подавати "чесні і точні репортажі, які будуть реальною перевіркою дезінформації, що зумовлює конфлікти в регіоні". Іншими словами, це спроба говорити прямо в країнах, в яких існує державна пропаганда.
Видання нагадує, що росіяни більшість новин дізнаються з телебачення, яке контролює влада. Однак вони зможуть дивитися контент "Настоящее время" в соціальних мережах, на сайті каналу, а також по супутниковому телебаченню.
За межами Росії, на просторі від Балтії до Центральної Азії, живуть мільйони глядачів, у яких до цього часу не було російськомовної альтернативи російським телеканалам під контролем Кремля.
Voice of America і Radio Free Europe, які стоять за телеканалом, фінансує уряд США. Незважаючи на це, співробітники не хочуть бути пропагандистськими інструментами влади. Успіх нового російськомовного телеканала залежатиме від того, чи повірить йому аудиторія, яку довгий час "годували антиамериканізмом".
Раніше нардеп Вікторія Сюмар зазначала, що заборону пропагування держави-агресора та її органів влади повинні поширювати не тільки на інформаційні, а й на розважальні телепрограми на українському телебаченні, аби в подальшому не виникало таких ситуацій, як навколо телеканала СТБ.

Related

Події у світі 6025101825712658649

Дописати коментар

Follow Us

Translate

Hot in week

Recent

Comments

Український кіно клуб

Google+ Followers

Варто подивитись

Виберіть бажане відео, натиснувши "PLAYLIST" у лівому кутку цього програвача.

Facebook

Яндекс.Метрика
item