У Львові побили студента, який розмовляв польською



5 лютого на вул. Пекарській у Львові двоє невідомих напали на 24-річного випускника історичного факультету Українського католицького університету Олега Гринчука. 
Приводом для нападу стала його телефонна розмова польською мовою.
Про це повідомляє ZAXID.NET
Як розповів Олег Гринчук, під час його телефонної розмови польською мовою, до нього підбігли двоє невідомих молодиків, почали погрожувати йому російською мовою і врешті напали на нього.
"Не буду переповідати їхні аргументи на користь того, чому польська мова погана. Але слова, з якими вони завершували своє діло, зацитую: "Больше чтоби не балакал ". Мене побили у Львові за те, що я "балакав" польською мовою. Такого я не очікував", – написав 24-річний Олег Гринчук на своїй сторінці у Facebook.
Він викликав поліцію, але патрульні не знайшли нападників.
Потерпілий написав заяву про побиття в поліцію. Звернувся до медиків.
"В мене забій над оком. Навряд чи матиму струс мозку, але лікарі рекомендували пройти обстеження, – повідомив він. – Не хочеться думати, що це на фоні міжнаціональної ворожнечі, але те, що мене били саме за польську, – факт".
Олег Гринчук є автором багатьох публікацій в українських ЗМІ на тему українсько-польських стосунків.
Трьох українських студентів побили в ніч на 22 січня в польському місті Жешув. Розташоване за 100 км від польсько-українського кордону. Усі вони навчаються в місцевому вузі.

Related

Суспільство 8847318516277348179

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item