Усик розповів, чому вирішив змінити тренера

Олександр Усик і Джеймс Алі Башир

Олександра Усика перестав влаштовувати підхід Башира до тренувань.


Чемпіон світу у важкій вазі за версією WBO українець Олександр Усик підтвердив інформацію про те, що він припинив співпрацю з американським тренером Джеймсом Алі Баширом.
 
«У Башира свій підхід до тренувань, він перестав мене влаштовувати. Він хороша людина і хороший тренер, але мені цього недостатньо. І тому я вирішив змінити все, що я робив до цього.
 
Спасибі, що він був зі мною весь цей час. Нічого особистого - тільки робота. Я думаю, ми будемо далі спілкуватися, як і спілкувалися», - заявив Усик.
 
Варто відзначити, що Алі Башир тренував Усика з другого його бою на професійному рингу і привів бійця до чемпіонського титулу.
 
Як писали раніше, Усик відмовився від послуг свого тренера.

Related

Спорт 8673220944233441903

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item