Усик розповів, чому вирішив змінити тренера

Олександр Усик і Джеймс Алі Башир

Олександра Усика перестав влаштовувати підхід Башира до тренувань.


Чемпіон світу у важкій вазі за версією WBO українець Олександр Усик підтвердив інформацію про те, що він припинив співпрацю з американським тренером Джеймсом Алі Баширом.
 
«У Башира свій підхід до тренувань, він перестав мене влаштовувати. Він хороша людина і хороший тренер, але мені цього недостатньо. І тому я вирішив змінити все, що я робив до цього.
 
Спасибі, що він був зі мною весь цей час. Нічого особистого - тільки робота. Я думаю, ми будемо далі спілкуватися, як і спілкувалися», - заявив Усик.
 
Варто відзначити, що Алі Башир тренував Усика з другого його бою на професійному рингу і привів бійця до чемпіонського титулу.
 
Як писали раніше, Усик відмовився від послуг свого тренера.

Related

Спорт 8673220944233441903

Дописати коментар

Follow Us

Translate

Hot in week

Recent

Comments

Український кіно клуб

Google+ Followers

Варто подивитись

Виберіть бажане відео, натиснувши "PLAYLIST" у лівому кутку цього програвача.

Facebook

Кількість переглядів

Яндекс.Метрика
item