Рубан заявив, що йому заборонили в'їзд на окуповану територію Донецької області

Мені не можна перевозити посилки і полонених - Рубан
Керівник центру визволення полонених Офіцерський корпус Володимир Рубан заявив, що Служба безпеки України скасувала його перепустку на в'їзд на окуповані території Донецької області.
Про це повідомляє InfoResist.
"Мені закидають порушення проходу. Мені не можна перевозити посилки і полонених, лише Геращенко і Тандіт можуть", - передає його слова видання.
Водночас Рубан заявив, що в'їжджав в Донецьк через контрольно-пропускний пункт.
"Я не в тому віці і не в тому статусі, щоб ходити таємними стежками. Отримали вказівку Рубана не пускати. В обід я проїжджав, а після обіду — вже ні. Перепустка у мене річна", - сказав він.
Рубан також розповів про дії щодо нього українських правоохоронців.
"Приїхала військова поліція, склали протокол за мигалку, яка у мене всередині машини стоїть, в салоні — не стаціонарна. Я її вмикаю, коли їжджу по "ДНР", коли перевожу полонених. Побачили поламані наручники, спецзасоби — теж склали протокол" заявив керівник центру визволення полонених Офіцерський корпус.
Пізніше спікер СБУ Олена Гітлянська у Facebook підтвердила, що Рубану скасували дозвіл на перетин лінії зіткнення на Донбасі.
Раніше повідомлялося, що Рубана затримали співробітники Служби безпеки України на контрольному пункті в'їзду-виїзду Мар'їнка.
Повідомлялося також, що СБУ може скасувати дозвіл Рубану на перетин лінії зіткнення.
Крім того, речник Служби безпеки України Олена Гітлянська заявляла, що народний депутат Надія Савченко, яка раніше в порушення встановленого порядку перетину лінії розмежування в районі АТО відвідала окупований Донецьк, дасть з цього приводу свої пояснення.
Нагадаємо, раніше в так званому "МДБ ДНР" заявили, що керівник Центру визволення полонених Володимир Рубан разом із депутатом Верховної Ради Надією Савченко прибутли в окупований Донецьк.

Related

Гаряча новина 7858418497376800839

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item