"Ми всі повинні перейти на українську мову" - Шовковський



Воротар збірної України Олександр Шовковський заявив, що українці повинні спілкуватися українською мовою.

 Про це повідомляє espreso.tv.

"Я дуже добре знаю українську мову, але я можу сказати, що моя рідна мова - російська. Я все життя розмовляв російською мовою. Я прекрасно розумію, що за це мені зараз багато мінусів може бути проставлено", - сказав футболіст.

"Ми всі повинні прагнути до того, щоб перейти на українську мову. І це повинно відбуватися в першу чергу з нашим поколінням. Все навчання повинно відбуватися українською мовою, і тоді всі перейдуть на нашу рідну мову", - впевнений Шовковський.

Сам Шовковський сказав, що спілкуватися українською йому важко. Але з батьками він говорить виключно нею.

Українізувати торгові вивіски й оголошення та дотримуватись мовного законодавствата попросила підприємців міська рада Конотопа на Сумщині.

Related

Суспільство 7389375152453083279

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item