Ляшко мав летіти в США, зустрічі я планував для нього - Артеменко


Лідер Радикальної партії Олег Ляшко знав про план нардепа Андрія Артеменка щодо здачі Криму в Оренду Росії і сам планував летіти до США.
Про це Артеменко заявив на прес-конференції 27 лютого.
"Хочу нагадати, що пан Ляшко був обізнаний про мої плани... Більше того, Ляшко повинен був їхати зі мною до США на всі заходи, в яких я брав участь. Тобто на інавгурацію, про що він публічно інформував, на молитвенний сніданок, на зустрічі, які я підготував саме для Олега Ляшка.
Ляшко повністю був поінформований. На жаль, зараз, після того, що відбулося, наша фракція не пройшла це випробування і, не зрозумівши те, що відбуватиметься далі, виключили мене", - сказав Артеменко.
За даними The New York Times, нардеп Андрій Артеменко передав колишньому раднику президента США з національної безпеки і оборони Майклу Флінну нібито план врегулювання конфлікту між Росією і Україною, який передбачає "виведення всіх російських військ з Донбасу та проведення в країні референдуму про передання Криму в оренду Росії на термін від 50 до 100 років".
У відповідь на це Радикальна партія виключила Артеменка з фракції і почала вимагати від нього скласти мандат.
Депутат відмовився складати мандат. Заявив, що це його захист. При цьому він підтвердив, що їздив до Москви.

Related

Політика 6645308272933317988

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item