Савченко про інтим: Я по-чоловічому беру, скільки хочу і кого хочу


Народний депутат Надія Савченко стверджує, що сама бере хлопців, скільки забажає.


Про це вона розповіла в ефірі програми "Гордон" на телеканалі "112-Україна".
"У мене є Україна. Всі чогось думають, що людині потрібне особисте життя. Бо це не повне життя. Особисте життя – це не один хлопець. У мене чоловічий підхід до цього: я беру скільки хочу, тоді, коли хочу і кого хочу", - зізналася Савченко.
Посерйознішавши, вона зазначила, що її хлопцем може бути "той, що врятує Україну".
"Сильнішим за мене ніхто не може бути. Тому він повинен бути рівним по силі", - сказала Савченко.
Нагадаємо, що Савченко ще торік, після звільнення з російського СІЗО, заявляла, що її коханим може бути лише той, "хто врятує Україну".

Related

Суспільство 5933304896264442692

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item