Савченко про інтим: Я по-чоловічому беру, скільки хочу і кого хочу


Народний депутат Надія Савченко стверджує, що сама бере хлопців, скільки забажає.


Про це вона розповіла в ефірі програми "Гордон" на телеканалі "112-Україна".
"У мене є Україна. Всі чогось думають, що людині потрібне особисте життя. Бо це не повне життя. Особисте життя – це не один хлопець. У мене чоловічий підхід до цього: я беру скільки хочу, тоді, коли хочу і кого хочу", - зізналася Савченко.
Посерйознішавши, вона зазначила, що її хлопцем може бути "той, що врятує Україну".
"Сильнішим за мене ніхто не може бути. Тому він повинен бути рівним по силі", - сказала Савченко.
Нагадаємо, що Савченко ще торік, після звільнення з російського СІЗО, заявляла, що її коханим може бути лише той, "хто врятує Україну".

Related

Суспільство 5933304896264442692

Дописати коментар

Follow Us

Translate

Hot in week

Recent

Comments

Український кіно клуб

Народ проти-політичне ток-шоу

Виберіть бажане відео, натиснувши "PLAYLIST" у лівому кутку цього програвача.

Google+ Followers

Варто подивитись

Виберіть бажане відео, натиснувши "PLAYLIST" у лівому кутку цього програвача.

Facebook

Кількість переглядів

Яндекс.Метрика
item