У Москві відпустили українського журналіста

У Москві відпустили Романа Цимбалюка

Він перебував у відділку поліції три години.

 
У Москві поліція відпустила затриманих українського журналіста агентства УНІАН Романа Цимбалюка, оператора телеканалу 1+1 Микиту Бородіна й аспіранта історичного факультету МДУ Захара Сарапулова.
 
"Після трьох годин перебування у відділку поліції щодо МГУ мене, оператора і Захара відпустили", - цитує Цимбалюка УНІАН.
 
За його словами, вони перебували у відділку поліції три години.
 
"У цей час з кожним окремо провели допит. Сказали, що ми зобов'язані в такій ситуації дати пояснення, що я і зробив. Вони хотіли, щоб це було в письмовій формі, але згідно зі ст. 51 Конституції РФ я це робити не зобов'язаний, і відмовився", - сказав він.
 
"Так написав їм, щоб читали інформаційне агентство УНІАН та дивилися 1+1. Після цього якийсь уповноважений провів зі мною більш щільний допит протягом 10 хвилин. Я його записав, він у мене є на диктофоні", - додав Цимбалюк.
 
Нагадаємо, що сьогодні в Москві затримали українського журналіста Романа Цимбалюка після того, як він узяв інтерв'ю в аспіранта МДУ, який розмахував прапором України на святкуванні в РФ з нагоди триріччя анексії Криму.
 
Раніше в МЗС України затримання Романа Цимбалюка в Москві назвали провокацією.

Related

Події у світі 4946627722334025964

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item