Шопінг по-українськи: що купують в інтернеті чоловіки і жінки


Найбільше покупок в інтернеті українці роблять у понеділок. Найбільше купують в онлайн-магазинах одяг, аксесуари та взуття, товари для дому та саду, техніку та електроніку. Жінки частіше купують косметику і дитячі товари, а чоловіки - для спорту та автомобіля. 
Про це розповів керівник онлайн-маркету Bigl.ua Віктор Кириченко.
Аналітики маркету проаналізували поведінку 5 млн користувачів протягом року. Найбільше торік користувачі купували техніку й електроніку, одяг, взуття та аксесуари. Кількість замовлень в цих категоріях — половина всіх покупок в онлайн-маркеті. Чоловіки на 30% зберігали зроблені покупки в "уподобане", ніж жінки.
"Чоловіки ставляться до покупок розсудливо, а жінки — тяжіють до спонтанних придбань. Натомість жінки частіше залишають відгуки. Цікаво, що пані залишають і позитивні, і негативні відгуки. А чоловіки пишуть переважно про негативний досвід", - коментує Кириченко.
За його словами, найбільше налаштовані на покупки українці на початку тижня. По понеділках роблять в інтернеті 17% всіх покупок. Найменше замовлень у вихідні.
Деякі банки автоматично нараховують розстрочку, коли клієнт розплачується карткою в інтернеті.

Related

Економіка 2470671649295561073

Дописати коментар

Follow Us

Translate

Hot in week

Recent

Comments

Український кіно клуб

Google+ Followers

Варто подивитись

Виберіть бажане відео, натиснувши "PLAYLIST" у лівому кутку цього програвача.

Facebook

Кількість переглядів

Яндекс.Метрика
item