Я не знаю, якою буде доля Насірова - Порошенко


Президент Петро Порошенко заявив, що не може коментувати справу відстороненого голови ДФС Романа Насірова, бо не поінформований про її суть.
При цьому, Порошенко заявив, що щасливий від того, що не може коментувати цю справу. Про це він сказав, відповідаючи на запитання журналістів загальнонаціональних телеканалів, пише "УП".
"Якщо мене спитають, якою буде доля Насірова, я відповім: "Я не знаю", - сказав глава держави, додавши, "Я щасливий тому, що я не знаю і не можу коментувати сутність справи (Насірова – ред.). Я мрію про те, щоб в Україні кожен президент не мав можливості і бажання бути поінформованим про хід розслідування".
Апеляційний суд Києва залишив відстороненого голову Державної фіскальної служби Романа Насірова під арештом.
У ніч на 7 березня Солом'янський райсуд Києва обрав Роману Насірову запобіжний захід - тримання під вартою строком на 60 діб з альтернативою застави 100 млн грн.
САП просила суд призначити 2 млрд грн застави.
Йому інкримінують надання податкової позики для низки підприємств, пов'язаних із "газовою справою" екс-нардепа Олександра Онищенка.
Насіров обирався до Верховної Ради за списком "Блоку Петра Порошенка".

Related

Політика 4034397993143236899

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item