У Divan.TV телевізори запрацюють за принципом YouTube

В майбутньому телевізори підказуватимуть глядачам, що та коли подивитися
Вітчизняний провайдер інтернет-телебачення розпочав випробування послуги рекомендацій на основі уподобань глядачів Smart TV.
Компанія Divan.TV вже кілька тижнів тестує нову опцію, яка вивчатиме поведінку користувачів і надаватиме їм підказки, які телепрограми чи фільми варто подивитися. Про це сьогодні Бізнес НВ повідомив генеральний директор Divan.TV Аркадій Канюка.
За його словами, сервіс схожий на всім відомий YouTube, який відстежує уподобання користувачів і на їх основі створює список потенційно цікавого відеоконтенту. Основна відмінність нововведення від Divan.TV у тому, що власники Smart TV отримають рекомендації щодо телебачення.
Лінійне ТБ втрачає популярність, бо має два великих недоліки – прив’язує глядача до сітки мовлення та не дає змоги позбутися нав’язливої реклами, підкреслив Канюка. Споживачі інтерактивного ТБ самі можуть вибирати, що та коли дивитися. А довгі рекламні блоки можна просто промотати.
Відстежувати та перемикати десятки чи сотні телеканалів – незручно, зазначив Канюка. З новою послугою машинний інтелект полегшить вибір. У Divan.TV команда приблизно з двох десятків розробників написала та адаптувала відповідне програмне забезпеченні під усі популярні моделі Smart TV.
Повноцінний запуск сервісу рекомендацій, в тому числі його веб-версія, Divan.TV запланувала в першій половині другого кварталу 2017 року. Компанія не має наміру вводити додаткову платню за нову послугу. Канюка не назвав обсяг інвестицій, а також бажаний економічний ефект від нововведення.
"Якісний сервіс рекомендацій – запорука успіху будь-якого контентного сервісу", - переконаний Іван Шестаков, маркетинг-директор Megogo. Він зазначив, що в даному питанні існує два підходи. Перший заснований на уподобаннях інших користувачів. Він відомий і його давно використовують, хоча у ньому є слабкі місця. Наприклад, для нових користувачів такий спосіб підбору цікавого контенту не дуже підходить. Або ж для сім’ї – тато, мама, дідо, баба, внуки – в якій всі дивляться різні передачі.
Другий підхід враховує параметри безпосередньо відеооб’єкту. Тут потрібна обробка велетенських масивів даних. Кожен серіал і фільм має "обрости" великою кількістю тематичних тегів, інформацією про режисерів і акторів тощо, пояснив Шестаков.
На його думку, успішною буде лише та система рекомендацій, яка врахує обидва підходи і буде "філігранно" вбудована в відеоплатформу. "А це велетенські витрати, які можуть окупитися лише в довгостроковій перспективі", - підкреслив маркетинг-директор Megogo. Його компанія вже понад три роки працює над удосконаленням системи рекомендацій, але поки що використовує лише окремі елементи. Найкращою рекомендацією для ТБ-контенту залишаються самі бренди телеканалів, відзначив Шестаков. Він переконаний, що за такими підходами – майбутнє, але процес розробки та запуску буде довгим і дорогим.
Відомий IT-підприємець Андрій Колодюк заснував Divan.TV у червні 2011 року. З травня 2012 року компанія розпочала набір перших абоненті. Divan.TV надає онлайн-доступ до ТБ-каналів і відео за запитом (VoD).
З 2014 року сервіс транслює телеканали, фільми та музику у 200 країнах світу. Кількість зареєстрованих користувачів складає 2 млн.

Related

Бізнес 1791083428916396491

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item