"Заблокувала Тодурова у Facebook і забула про це" - керівник МОЗ


Конфлікту з директор Інституту серця Борисом Тудоровим не було. 
Про це в інтерв'ю розповіла Уляна Супрун, в.о міністра охорони здоров'я.
"Це все почалося з іронічного фото на моєму особистому Facebook, - каже Уляна Супрун. - Я з Детройта. Це місто - одне з найдепресивніших в США. Але зараз його намагаються відродити, розбудувати. Так само, як МОЗ. Усі казали, що це - найгірше міністерство, найкорумпованіше. А ми прийшли і пробуємо розвантажити, хочемо cоme back. Я купила футболки для своїх заступників - "Детройт проти всіх" англійською мовою і ми познімкувались на Facebook. Я написала: "Команда МОЗ" і смайлик. Це було смішно. А пан Тодуров написав: "Пані Уляно, ви не знаєте, що Детройт вмираюче місто? Як ви можете так говорити?" Я йому відповіла: "На жаль, лікарі ще не видумали спосіб робити пересадку почуття гумору або іронії. А як буде пересадка, я можу бути для вас донором". Він розлютився і написав дуже неприємний коментар, який завершився словами: я повинна виїхати з країни. Це було дуже образливо. Тим більше, це мій підлеглий, Інститут серця - це медичний заклад Міністерства охорони здоров'я. Я заблокувала його на своєму Facebook. Маю право. І забула про це".
"Я не мала конфлікту. Але як каже мій чоловік: "Багато хто не хоче чути факти, а хоче слухати про геноцид української нації".
"У листопаді 2015 року Інститут серця мав проходити акредитацію. Вони подали документи і були якісь проблеми. Рік їх виправляли. У грудні торік подали повторно. Цим займався наш департамент ліцензування. Це - робочий процес. Подивились - усі документи правильні, дали відповідь: 29 грудня до вас приїде акредитаційна комісія. День пізніше - велика атака, що я переслідую Тодурова. Думаю, це мало щось спільне з акредитацією".

Related

Політика 8197532041745625699

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item