У відповідь на звинувачення в підробці документів Соболєв опублікував довідку з військкомату

У 2005 Єгора Соболєва у військкоматі поставили на облік як "оператора ЕОМ"
Нардеп від Самопомочі Єгор Соболєв відповів на звинувачення головного військового прокурора Анатолія Матіоса щодо підробки документів військового олікового запису.
Соболєв на Facebook опублікував фотокопію довідки, спростувавши звинувачення.
Соболєв повідомив, що в 2005 р. у військкоматі Шевченківського району Києва його поставили на облік як "оператора ЕОМ".
"Про "фальсифікації" військової особистої справи. Я довго думав, що мав на увазі Анатолій Матіос, коли сказав в ефірі Тетяни Даниленко, що це справа, де "за два-три роки до війни були внесені зміни шляхом підробки військової облікової справи, де було написано" військовий журналіст". Перерив папери, знайшов документ, який мені видали при постановці мене на облік у військкоматі мого Шевченківського району Києва в 2005 р. Мене тоді питали, що я вмію, я відповів, що з 18 років працюю журналістом. В результаті, як видно з довідки, мене записали Оператором ЕОМ. Думаю, це розшифровується як "електронно-обчислювальна машина". 12 років тому вміння працювати на комп'ютері ще не стало нормою. При чому тут "військовий журналіст" і чому це погано, я так і не зрозумів", - заявив Соболєв.

Нагадаємо, в п'ятницю, 7 квітня, головний військовий прокурор Анатолій Матіос у ефірі телеканалу ZIK заявив про підробку у військовій обліковій справі нардепа Самопомочі Єгора Соболєва.
Раніше Соболєв відмовився підписувати закон про зміни в переліку е-декларантів.

Related

Суспільство 476537371389150191

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item