Як виробники дурять споживачів


Виробники товарів почали різко змінювати об'єми випущеної продукції, їх жирність і навіть склад.

Про це для ЗМІ заявив експерт з контролю якості Олександр Дармограй.
"З нового року почав масово помічати, як сметана з 22 % жирності стала 20-відсотковою. Упаковки почали меншати, а ціни тримаються на тому ж рівні", - каже Дармограй.
Такий маркетинговий хід використовують аби не втрачати постійних покупців.
"Ми провели опитування і виявили, що більшість споживачів не дивляться на жирність та об'єм продукту, а вибирають за меншою ціною. Собівартість 400-грамової пачки сметани жирністю 22 % становить 18 гривень. Решта — заробітки. Якщо жирність зменшити на 2 відсотки, то собівартість впаде до 15 гривень".
Економія відбувається і на зменшенні упаковок. Олію розливають в пляшки по 900 грамів, молоко у пакети по 900- 800 грамів.
"Одне київське підприємство по виробництву молокопродуктів зменшило упаковки. Спочатку на 50 грамів, згодом на 100. Ціну залишили на тому ж рівні, як була. У період росту цін підприємство заробило додатково 50 тисяч гривень. Тоді як у всіх дорожчало молоко у них лишалася стара ціна"

Related

Економіка 437780577337700641

Дописати коментар

Follow Us

Translate

Hot in week

Recent

Comments

Google+ Followers

Варто подивитись

Виберіть бажане відео, натиснувши "PLAYLIST" у лівому кутку цього програвача.

Facebook

Кількість переглядів

Яндекс.Метрика
item