Лоліта про фото СБУ: Груди не мої

Лоліта на концерті в анексованому Криму 27 червня 2015 року

Вона вважає, що у спецслужб немає інших занять, окрім як боротися з нею.

 
Російська співачка Лоліта Мілявська заявляє, що на фотографії, опублікованій Службою безпеки України, не її груди. "Цю фотографію виявив мій чоловік. Шалено здивувався, що це на сайті СБУ. Перше, що він мені сказав, коли я прокинулася: є фотографія, але груди не твої. Я чесно подивилася, але ж груди не мої! Тому всі, хто знає мене близько, і глядачі, можуть порівняти – звичайно, різні форми", – заявила артистка радіостанції  Говорит Москва.

Вона вважає, що у спецслужб, ймовірно, немає інших занять, окрім як боротися з нею. "Можу сказати, що після вчорашніх стресів мене все більше веселить СБУ. У моїй родині із сьогоднішнього дня всі сміються. Я розуміла, що відразу поллється на мене купа всього з того боку, від заряджених людей, не від звичайних нормальних громадян України і Росії, а від цих ось, що спеціально сидять на зарплаті", – зазначила співачка.
 
Нагадаємо, українські прикордонники зняли з поїзда Лоліту Мілявську 23 квітня і заборонили їй в'їзд в Україну через відвідування Криму у 2015 році.
 
Після цього співачка записала відеозвернення, зазначивши, що "всі, хто її образить, потім обов'язково погано закінчують життя".

Related

Події в Україні 3770625909092353682

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item