Вб'ють - дзвоніть: історію про бездіяльність поліції обговорюють у соцмережах


Чоловік, на якого напали в центрі Івано-Франківська, не зміг додзвонитися поліцейським.

Вони не брали трубку. Історію про бездіяльність поліції розповів користувач Max Redimp у Facebook.
"До мене вирішило до***ться п'яне бидло, яке вийшло із закладу з ігровими автоматами. Закладу, яке заборонене Законом України. Закладу, який знаходиться через дорогу від популярного місця відпочинку мам з дітьми. В центрі міста. Бидло сказало мені: "щас дам тобі п**ди" і спробувало замахнутися. Але я вчасно пшикнув у нього газовим балончиком. Пощастило, що діти були у кількох десятках метрів від нас. Після цього я відразу почав набирати 102. Та чомусь ніхто не брав трубку. З того самого закладу до мене вибіг друг бидла і вирішив бити мене каменем, який підняв з газону. В цей момент я помітив поліцейський автомобіль, який проїжджав поруч. У мене з'явилася надія, що зараз хороші поліцейські зв'яжуть п'яних орків і врятують мене, але ні**я. Автомобіль не зупинився. Я махав руками і біг за ним, він не зупинявся. Я підійшов до перехрестя біля Ратуші, і нарешті наздогнав авто, за кермом була дівчина-поліцейський. Пояснила мені через опущене вікно, що не може зараз зайнятися цим випадком і викликати підмогу теж не може. Порадила телефонувати 102 і поїхала", - написав чоловік.
За його словами, весь цей час він "висів" на телефоні і слухав гудки.
"Орки побачили, що поліцейська машина просто взяла і поїхала, і надихнулися цим настільки, що почали бігти за мною з камінням у руках до ратуші. У цей момент хтось нарешті підняв трубку. Я розповів, що трапилося, і мене запитали де я. В цей час я втік. Я так і сказав - за мною женуться, я біжу від скверу Міцкевича в будинок Ратуші. На що у мене запитали: "Так мені що вас шукати по всьому місту?".
Чоловікові сказали, що до нього виїхала машина. Приїхала вона тільки через годину.
"За цей час орки пішли собі в Street Coffee, помилися від газу з балончика, подзвонили кентам і пішли шукати мене. Я сховався в друга в автомобілі. Вони мене не знайшли і просто пішли. Коли приїхала поліція, орки були вже мабуть в дорозі додому. Одному було десь 35, іншому десь 45. Плюс-мінус 10 років. По опухлих мордах визначити трохи важко. Дорослі люди. Після цього повз мене проїхала ще одна поліцейська машина. Я думав це вони мене шукають. Вибіг на дорогу, голосно кричав і махав руками, але вони не зупинилися. Просто з сумними обличчями подивилися на мене через вікно", - завершив він свою розповідь.
У дописі чоловік звертається до мера Івано-Франківська Руслана Марцінківа.
"Сподіваюся Ви прочитаєте цю історію, зможете осягнути весь сюрреалізм цієї ситуації і Вам захочеться з цим щось зробити".

Related

Суспільство 6010118229127505357

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item