"Рашист зібрався виступати в Києві" - соцмережі жорстко відреагували на приїзд російського актора


Російський актор Костянтин Райкін хоче виступити в Києві в червні.
Про це написали на сторінці "Бойкот російського кіно" у Facebook.
2 червня 2017 Райкін збирається зробити концерт у Києві. З цього приводу соцмережі вибухнули критикою.
"Черговий рашист зібрався виступати в Україні. У 2000 році Костянтин Райкін підтримав кандидатуру Путіна на президентських виборах, а також підписав звернення на підтримку путінських дій у Чечні", - написали в пості.
"У червні 2014 року він заявив: "Думаєте, я в якійсь частині своєї натури не радію, що Крим став тепер російський? Так радію, звичайно! Коли я дізнався, що ми не будемо взагалі втручатися в справи України, коли там якісь почалися націоналістичні такі настрої, я перше, що подумав: "А як же російські люди? Як же російське місто Севастополь, який я так люблю?" А взагалі, все, що відбувається в Україні, для мене це жахлива рана. Тому що я знаю Україну перш за все із публіки. Вона там чудова. У Києві така публіка театральна! Чудова, російськомовна", - сказав Райкін.
Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оприлюднила список журналістів і керівників телеканалів Російської Федерації, яким може бути заборонений в'їзд в Україну.

Related

Гаряча новина 2605154403007927204

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item