"В Украине фашисты расстреливают детей" - мешканка окупованого Донбасу


На окупованій Донеччині люди вірять у байки про те, що в Україні знущаються над дітьми та розстрілюють їх.
Про це розповів 32-річний Антон Наумлюк, російський журналіст, який працював у зоні АТО протягом 2015 року.
"Волонтери з Краматорська, де я жив під час відрядження, захотіли на літо віддати свою племінницю в дитячий табір на Львівщині. Вона з мамою в окупованому Дзержинську живе. Зібрали волонтерів, сіли, поїхали. Я теж з ними. Батьки дівчинки довго боялися поїхати на блокпост. А ту ще бійці кажуть: Хлопці, вам через три блокпости їхати. І як ви поясните, що сюди порожняком їхали, а зараз з вами дитина? Ми тоді вмовили маму дівчинки під'їхати з нами до Красноармійська.
Жінка усю дорогу переконувала мене. Як погано й небезпечно жити в Україні. Каже: У вас там фашисти розстрілюють дітей. Я кажу: Але ж Ви віддали дитину до Львова на літо. Жінка задумалась і каже: На літо можна. А взагалі усе, що ви мені тут розказали, це брехня. Тільки російські ЗМІ кажуть правду. Ваші, українські, брешуть. Як нам по телевізору кажуть, так і є насправді. Я не втерпів і говорю: Я не український, а російський журналіст. Її зовсім заклинило. Сіла, надулась і мовчала до самого кінця дороги.
У Краматорську дівчинка пішла у магазин. Повертається і телефонує діду. А він мало не на рейки лягав, аби онука не їхала на підконтрольну територію. От дівчинка йому дзвонить і каже: Зі мною все гаразд. Я в магазин ходила і тут кефір коштує втричі дешевше, чим у нас. А ми думали, тут усе дорого", - розповів журналіст.
Раніше Антон Наумлюк розповів, як влада анексованого Криму тисне на дітей політв'язнів. До дітей затриманих приходять "люди в чорному" і починають розповідати гидоти про батьків. Для 9-річної дитини це великий удар по психіці.

Related

Суспільство 1656597333976924242

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item