22-річна красуня з церебральним паралічем стала зіркою Instagram


Маріана Сфакіатфкіс з Сіднея не втомлюється нагадувати 50 тисячам дописувачів свого фотоблогу про те, що вона не завжди була неймовірною красунею.


Дівчина, яка переїхала до Австралії з Греції, працює адміністратором фірми і особистим помічником. Велику частину життя вона присвячує заняттям спортом.
Нещодавно Маріана опублікувала дитячу фотографію, на якій видно гіпсову пов'язку на нозі, і розповіла свою історію в надії допомогти людям бути сильніше, навіть якщо у них є проблеми зі здоров'ям або каліцтва. Прихильники дівчини до останнього не могли повірити, що колись у неї був церебральний параліч.
"Я народилася в Греції і була недоношеною дитиною. Лікарі взагалі сказали моїй вагітній мамі, що її дитина народиться мертвою, тому ніяких післяпологових процедур підготовлено не було. Однак я народилася і була жива. Мене тут же відправили в інтенсивну терапію, але на той час, як мене туди доставили, я перебувала без кисню занадто довго, що призвело до пошкодження мозку і церебрального паралічу", - розповіла Маріана.

Стан Маріани вплинув на рух ніг і став причиною втрати контролю над м'язами і рівновагою. Коли дівчинці було п'ять років, її сім'я переїхала до Австралії в надії отримати передове лікування і допомогу лікарів.
"Постійні глузування привели до невпевненості, депресії, постійного відчуття тривоги. Так як я була занадто мала, я не знала, як з цим справлятися, крім як заподіювати собі шкоду. У 6 років мені зробили складну багаторівневу операцію, яку я ледь пережила. Від неї у мене залишилося дев'ять шрамів на ногах", - зізналася дівчина.
На щастя, операція допомогла, однак Маріана протягом 8 місяців не могла навіть поворухнути ногами. Їй довелося знову вчитися ходити, використовуючи ходунки, а потім милиці.
Соцмережі і спорт змінили життя Маріан. Дописувачі її фотоблогу вважають її справжнім натхненням.
"Я стала сильною і незалежною людиною. Моя любов до фітнесу відчутно вплинула на моє життя", - заявила Маріана.


Related

Суспільство 651765240562580772

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item