Навіщо мені кудись переїжджати? - Усик закрив тему зміни громадянства


Український чемпіон світу за версією WBO у важкій вазі Олександр Усик не має наміру змінювати громадянство. Знаменитий боксер зробив патріотичну заяву, поставивши хрест на різних чутках навколо своєї персони.
"Конкретно до мене особисто ніхто не підходив, громадянство РФ не пропонували. Як я на це дивлюся? Навіщо мені кудись переїжджати, якщо я давно представляю Україну, і у мене не було ніяких планів змінювати країну. Тому, все - питання це закрите", - заявив 30-річний уродженець Сімферополя в телеефірі "Політики чемпіонів" зі Славою Вардою.
Свій наступний поєдинок Усик проведе 12 серпня в Одесі. Бій відбудеться на місцевому стадіоні "Чорноморець". Команда українця ще не знайшла для нього суперника.
Український боксер виграв в американця Майкла Хантера і обстояв титул чемпіона світу за версією WBO в першій важкій вазі.

Related

Спорт 2346546261368986898

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item