Журналістка поскаржилася на російських пропагандистів у Фінляндії

Журналістка Джесіка Аро скаржиться на переслідування прокремлівських тролів у Фінляндії.
"2014 року я помітила, що в міжнародних ЗМІ було багато дезінформації щодо російської агресії проти України. Коли я дізналася про російську "фабрику тролів" у фінському медіа-просторі та соціальних мережах, я зрозуміла, що це не випадково, чому так важко докопатися до правди. Далі я побачила, що деякі фінські політики та спеціалісти з кібербезпеки почали скаржитися на тролів у соцмережах. Я зрозуміла, що це є питанням безпеки наших цінностей, безпеки західної демократії", - каже журналістка.
Аро виявила, що серед фінів є немало людей, готових підтримувати режим Володимира Путіна. Дехто навіть брав участь у військовій агресії проти України. Один фін публікує неправдиві антиукраїнські новини про ситуацію у зоні АТО на сайті Doni News.
"Раніше він керував подібним фінським сайтом, котрий займався поширенням фейкових новин і теорій змов. Він створив не один такий сайт. Продовжує цим займатися від імені Росії з багатьма послідовниками", - продовжує Джесіка.
Проросійські активісти Янус Путконен та Йохан Бекман звинуватили журналістку в тому, що вона незаконно складає список пропутінських симпатиків, співпрацює із ЦРУ і поліцією безпеки Естонії, а також, що вона повія й наркоманка.
У поліції відкрили справу за цькування жінки.

Related

Події у світі 8860376188365072975

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item