На Пекін: українські аграрії завойовують Китай


Крім того, Пекін розглядає також можливість імпорту українського соняшникового шроту і сухого бурякового жому, а також інших товарів.

Обидві країни близькі до узгодження протоколу ветеринарних вимог на експорт вітчизняної яловичини, після чого українські сільгоспвиробники зможуть розпочати поставки продукції на ринок Китаю.
Наприкінці квітня відбулася зустріч голови Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів Володимира Лапи і профільних фахівців відомства з представниками китайської делегації. Сторони обговорили перспективи підписання протоколів ветеринарних вимог та намітили свої подальші дії.
Китайський ринок є одним із найбільш привабливих для українських виробників - як з точки зору кількості потенційних споживачів, так і з практичного боку.
Українські підприємства в 2016 році експортували до Китаю сільськогосподарської продукції на 1,02 млрд. дол., що в 12 разів перевищує показник 2012 року - із 85,7 млн. дол. у 2012 році до 1,024 млрд. дол. у 2016 році, а його частка в структурі аграрного експорту зросла з 0,5% до 6,7%.
01.jpg

Найактивніше до Китаю поставляли українську соняшникову олію (24% у структурі українського аграрного експорту), пшеницю (18%), кукурудзу (17%) і соєві боби (6%).
Читайте також: 
У зв'язку з активним зростанням доходів населення країни за останні п'ять років китайці значно збільшили споживання м'ясних і молочних продуктів і, як наслідок, їх імпорт. Це відкриває перед Києвом перспективи нарощення торгівлі з Пекіном, а отже - збільшення прибутків виробників національного агросектора.
У 2016 році порівняно з 2012 роком споживання населенням Китаю молока зросло на 11,5%, м'яса - на 15,1%. Минулого року загальний обсяг споживання яловичини в Китаї становив 7,7 млн. тонн при внутрішньому виробництві 6,9 млн. тонн. 
Основними постачальниками м'яса до Китаю є Бразилія (30%), Уругвай (27%) і Австралія (19%). Однак у зв'язку з недавнім скандалом через реалізацію неякісної яловичини та курятини з Бразилії очікується скорочення поставок із цієї країни, що відкриває для України перспективи експорту цієї продукції.
За даними Мінагропроду, експорт української аграрної продукції за підсумками 2016 року зріс на 4,5% порівняно з 2015 роком і становив 15,5 млрд. дол. Головними продуктами експорту в 2016 році традиційно були зернові культури, олія та насіння олійних культур, соя, цукор та м'ясо.
Читайте також: 
Ключовими ринками збуту були країни Азії (45,9% експорту, 7 млрд. дол.), Євросоюзу (27,5%, 4,2 млрд. дол.), Африки (15,7%, 2,4 млрд. дол.), СНД (7,7%, 1,2 млрд. дол.), а також США (0,9%, 45 млн. дол.).
Українські аграрії, завоювавши китайський ринок, вчергове доводять свою конкурентоздатність на світових ринках і впевнено стають флагманом успіху українського бізнесу.
Вадим СИДОРЧУК

Related

Економіка 7585618583129197696

Дописати коментар

Follow Us

Translate

Hot in week

Recent

Comments

Google+ Followers

Варто подивитись

Виберіть бажане відео, натиснувши "PLAYLIST" у лівому кутку цього програвача.

Facebook

Кількість переглядів

Яндекс.Метрика
item