На Донбасі розпочалося "хлібне перемир'я"

У зоні АТО почало діяти тимчасове перемир'я

Новий режим тиші імовірно триватиме до 31 серпня.

У зоні проведення АТО на Донбасі з 00:00 24 червня набуло чинності чергове перемир'я, назване "хлібним", оскільки пов'язано з необхідністю збирання врожаю. Ймовірно, що новий режим тиші триватиме до 31 серпня.
Нагадаємо, домовленостей про перемир'я на період збирання врожаю досягли учасники Тристоронньої контактної групи на засіданні в Мінську 21 червня.
Спікер Міноборони з питань АТО Олександр Мотузянік повідомив, що сили антитерористичної операції готові до припинення вогню з 24 червня, проте вказують і на готовність відкривати вогонь у разі загрози життю своїх бійців, передає Інтерфакс-Україна.
"Ми готові до режиму перемир'я. Ми його будемо дотримуватися. Однак ми будемо адекватно реагувати на дії противника", - заявив Мотузянік.
При цьому він акцентував, що Україна завжди виконує Мінські угоди, зокрема, кожна домовленість про припинення вогню в зоні АТО українськими військовими дотримувалася неухильно.
"Ми відкриваємо вогонь лише в разі реальної загрози життю наших військових на Донбасі", - зазначив спікер Міноборони.
У свою чергу, представник України в гуманітарній підгрупі ТКГ, перший віце-спікер Верховної Ради Ірина Геращенко наголосила на важливості перемир'я для вирішення екологічних проблем і проведення ремонтних робіт на об'єктах інфраструктури Донбасу.
"Якщо буде дотримуватися тиша - буде шанс провести ремонтні роботи на ДФС (Донецька фільтрувальна станція - ред.), Авдіївського коксохіму і інших підприємствах поблизу лінії зіткнення", - написала Геращенко у Facebook.
Раніше повідомлялося, що штаб АТО запропонував ввести на Донбасі "освітній день тиші" на період випускних вечорів.

Related

Події в Україні 2117455120838115822

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item