Екс-глава ФБР: Росія втручалася, Трамп бреше


Джеймс Комі дав свідчення в американському сенаті.

 
Колишній директор ФБР Джеймс Комі не сумнівається, що Росія намагалася втрутитися у вибори президента США в минулому році. Про це він заявив у ході слухань у сенаті про можливі зв'язки з Москвою, передає Fox News.
 
На питання сенатора Річарда Берр, чи є сумніви в тому, що Росія намагалася втрутитися у вибори, Комі відповів: "Ні".
 
Крім того, екс-глава ФБР зазначив, що ні сам президент США Дональд Трамп, ні його адміністрація не просили його припинити розслідування "російської справи".
 
Однак, у раніше опублікованому протоколі розмов Комі із Трампом натяки на вимогу "зам'яти" справу про зв'язки з Росією були.
 
10 травня Трамп звільнив Джеймса Комі з поста глави ФБР, заявивши, що той "не в змозі ефективно керувати бюро".
 
Критики Трампа, у свою чергу, припустили, що звільнення Комі пов'язане з розслідуванням можливого втручання Росії у президентські вибори у США в 2016 році.
 
На слуханнях у четвер Комі підкреслив, що його звільнення було, і справді, пов'язане з цим розслідуванням.
 
"Так, я так вважаю, тому що я бачив, як президент говорив про це по телебаченню", - сказав він.
 
За словами Комі, пояснення Трампа з приводу причин його звільнення збентежили його, оскільки раніше президент запевняв його, що він прекрасно справляється зі своєю роботою.
 
"Мене дуже збентежило, коли я дізнався з теленовин, що президент звільнив мене через розслідування, пов'язане з Росією... Це здалося мені безглуздим", - сказав він.
 
Комі підкреслив, що Трамп обмовив ФБР і його самого, стверджуючи, що бюро не справляється зі своєю роботою. "Це була брехня, пряма і проста", - резюмував Комі.

Related

Події у світі 2886257892602776591

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item