Розенблата виключили з фракції БПП

Депутати Верховної Ради

Фракція БПП проголосувала за зняття депутатської недоторканності з Борислава Розенблата.

Фракція партії Блок Петра Порошенка ухвалила рішення виключити Борислава Розенблата з членів фракції. Фракція також ухвалила рішення дати згоду про зняття з нардепа депутатської недоторканності і притягнення його до відповідальності, повідомляє прес-служба політсили.
Відзначається, що Розенблат особисто звернувся до фракції з проханням проголосувати за зняття з нього депутатської недоторканності.
"Я прошу дати мені можливість захистити себе в суді. Я готовий відповідати за всі свої вчинки. У сесійній залі під час розгляду мого питання я здам всі свої закордонні паспорти. Жодного паспорта іншої країни в мене немає. Щоб не було плям на Блоці, я вийду з фракції на час проведення слідства і суду. І коли я зможу відстояти своє ім'я, я буду просити вашого дозволу повернутися у фракцію", - сказав депутат перед голосуванням фракції.
Фракція також проголосувала за позбавлення депутатської недоторканності і притягнення до відповідальності всіх шести народних депутатів, на яких є подання Генпрокуратури.
Нагадаємо, раніше НАБУ опублікувало відеорозслідування нелегальної схеми видобутку бурштину в Житомирській області. У причетності до організації схеми підозрюють нардепів Борислава Розенблата і Максима Полякова.

Related

Політика 4687391705718399804

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item