Прем'єр Молдови анонсував особливий статус Придністров'я

Йдеться про інтеграцію Придністров'я у складі Молдови
У найближчому майбутньому буде представлений проект особливого статусу Придністров'я у складі цілісної Молдови, заявив прем'єр-міністр країни Павло Філіп.
Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.
Зараз відповідний документ вже підготовлений, тривають консультації з громадянським суспільством.
Він додав, що у врегулюванні придністровського конфлікту важливо не зупинятися і вдаватися як до технічних, так і політичним методам.
На практиці Кишинів уже реалізував проект спільного контролю на українсько-молдовському кордоні. Йдеться про прикордонний перехід Кучурган-Первомайськ, проти чого виступає категорично проти Придністров'я.
"Цей досвід пошириться і на інші прикордонні пункти молдавсько-українського кордону, включаючи її придністровську ділянку", - сказав прем'єр Молдови.
Нагадаємо, 23 серпня парламент Молдови прийняв декларацію про виведення російських військ з Придністров'я. Президент же країни Ігор Додон назвав рішення парламенту провокацією і засудив його.
Спікер парламенту Молдови Андріан Канду підтвердив, що Кишинів попросив ООН включити до порядку денного 72-ї сесії Генеральної асамблеї, яка відбудеться на початку вересня, питання про виведення російських військ зі своїх територій.
У свою чергу Додон назвав цю ініціативу парламенту "порожнім піар-ходом".
Росія відмовилася від пропозиції Молдови обговорити на засіданні Генасамблеї ООН у вересні виведення російських військ з території Придністров'я.

Конфлікт навколо Придністров'я почався в 1989 році і посилився з набуттям Молдовою незалежності в 1991-му. У першій половині 1992 року, між молдовськими силовиками і придністровськими силами велися активні бойові дії.
17 вересня 2006 року в Придністров'ї відбувся так званий "референдум", коли переважна більшість півмільйонної території підтримала інтеграцію з РФ.

Related

Події у світі 5370354331496853035

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item