Лукашенко вперше прокоментував затримання українського журналіста Шаройка в Білорусі

Лукашенко запевняє, що в затриманні українців в Білорусі немає російського сліду
Справа українського журналіста Павла Шаройка обговорювалося з президентом України Петром Порошенком, заявив його білоруський колега Олександр Лукашенко, пише Белта.
"Він мені поставив це питання. І я йому відповів фактами. Я йому зізнався, що з першого до останнього дня операції з нейтралізації шпигунської мережі був в курсі. Така практика - голова КДБ мені доповів одразу", - розповів президент Білорусі.
За словами Лукашенка, на зустрічі з Порошенком була досягнута домовленість не розголошувати інформацію про затримання Шаройка, проте українська сторона нібито її порушила.
"Я скасував своє рішення і сказав викласти деякі факти в ЗМІ, щоб люди розуміли, що ми не нагнітаємо обстановку в стосунках з Україною. І ми показали. Ця людина зізналася, де працювала, як працювала. Купа матеріалів додатково є", - додав білоруський лідер.
Лукашенко також підкреслив, що в справі Шаройка немає російського сліду.
Нагадаємо, 17 листопада стало відомо, що в Мінську затримали українського журналіста Павла Шаройка. Його звинуватили в шпигунстві і заявили, що він є кадровим співробітником розвідки України.
Головне розвідувальне управління Міноборони України підтвердило, що Шаройко працював у відомстві на посаді глави прес-служби і в 2009 році звільнився за станом здоров'я.
Пізніше міністр закордонних справ Павло Клімкін заявив, що затримання українців в Білорусі і пред'явлення їм звинувачень у шпигунстві є тотальною дурістю.
"Комусь вигідно побудувати логіку щодо України, яка працює в Білорусі", - сказав він.

Related

Події у світі 1671092034856038124

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item