У столиці жінка врятувала на льоту сусіда, який випав з дев'ятого поверху

У Києві в Святошинському районі жінка врятувала сусіда зверху, який випав з дев'ятого поверху, схопивши його за ноги.
Про це повідомляють "Факти".
Жінка протягом півгодини тримала за ноги чоловіка, який випав з вікна
56-річна Ольга Михайленко протягом півгодини тримала за ноги чоловіка.
"Кожна наступна секунда з тих 30 хвилин, що я тримала свого сусіда, який висів головою вниз, давалася мені все важче і важче. Ноги тремтіли, руки оніміли. Здавалося, ще мить - і більше не витримаю", - розповіла Ольга.

"Мене гнітила єдина думка: коли сили вичерпаються, що я зроблю? Розтисну руки і потім все життя буду мучитися, або ми зірвемося вниз разом?", - сказала жінка.
"Я курив на балконі, потім переліз на зовнішній бік, встав на ящики для квітів та сказав дружині, що, якщо вона не перестане на мене кричати, зістрибну вниз. Насправді, звичайно, не збирався цього робити - дев'ятий поверх все-таки! Сказав просто, щоб вона злякалася і припинила сварку, але коли я спробував залізти назад на балкон, нога зісковзнула, шльопанець полетів вниз - і я зірвався. Встиг вхопитися руками за край бортика, повис на кілька секунд, а потім пальці розчепилися", - сказав Володимир Блискун, невдалий самогубець.
У той момент 30-річний син Ольги сказав матері, що над балконом висять чиїсь штани.
"Олексій сказав, що там висять якісь штани. Була вже північ, особливо не роздивися. Я відірвалася від зошитів, вийшла подивитися. І зрозуміла, що це не штани, а ... ноги сусіда зверху! Я не встигла нічого подумати - в наступну секунду він зірвався. Як мені вдалося зловити його на льоту, я навіть уявити собі не можу. Але факт залишається фактом: коли він пролітав мимо, я схопила його за литки. Після цього він перекинувся догори дригом і завис", - повідомила жінка.
Ривок був настільки сильним, що "мало не висмикнув плечеві суглоби", а син допомогти намагався, але не вийшло, сказала вона.
"Найсильнішим ривком мене відірвало від підлоги і я зависла, наполовину висунулася з балкона слідом за дядьком Володимиром. Якби стояла на підлозі, ми з сином, може, і змогли б затягнути сусіда до нас. Але затягнути нас двох у Олексія не вистачило сил. Я крикнула синові, щоб кликав когось на допомогу", - пояснила Ольга.
Олексій покликав на допомогу сусідів, проте інцидент стався вночі, тому пошуки помічників зайняли півгодини.
Не змогла б розтиснути руки, тому допускала падіння разом з сусідом, уточнила вона.
"До цього залишалися лічені хвилини. Взагалі вже не відчувала свого тіла від напруги, болю і судом. І тут нарешті вбігли наші сусіди. Вражаюче, але навіть коли хлопці через мене зуміли дістатися до дядька Володимира і крикнули, щоб я його відпустила, просто ... не змогла розтиснути руки. Чисто психологічно не могла - і все! Здавалося, якщо відпущу одну його ногу, він впаде і розіб'ється", - зазначила хоробра сусідка.

Related

Гаряча новина 3617896838855447592

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item