"Я взагалі не хотів брати заручників" - підозрюваний у захопленні людей в Харкові


Володимир Безух, який захопив 30 грудня заручників в будівлі Укрпошти в Харкові, заявив в суді, що не хотів брати заручників.
Текстову онлайн-трансляцію засідання веде Mediaport.
"Все спонтанно вийшло, я вважаю, що більше потрібен мамі вдома. У неї гепатит, вона вмирає. Я її більше не побачу", - він вважає, що суд повинен відпустити його додому.
Звинувачення просить взяти Володимира Безуха під варту без можливості застави на 60 діб.
Прокурор Чуб просить врахувати зібрані докази, тяжкість (від 7 до 15 років обмеження волі), відсутність у підозрюваного стійких соціальних зв'язків, офіційної роботи, а також статус підозрюваного по іншій кримінальній провадженню у ст. 309, 310 (злочини, пов'язані з наркотиками). Прокурор Мозговий і слідчий Плахотников просять врахувати також те, що серед заручників були літні люди та діти.
Захисниця підозрюваного Олена Найдьонова проти задоволення клопотання. На її думку, підозра по ст. 309, 310 не може бути підставою провини. Також не є підставою, що немає міцних соціальних зв'язків.
"У нього є мати, вона в залі суду, є сім'я, місце постійного проживання", - каже захисниця.
Cам Безух сказав суду, що не мав наміру захоплювати заручників.
"Слідчі кажуть, що поліція частину заручників звільнила. Було не так. Я не хотів їх брати в заручники взагалі. Відпустив дітей, жінок, бабусь. Я не знаю, чого він (заручник) на мене накинувся", - сказав він.
30 грудня, близько 14:40 до Нацполіції надійшла інформація про те, що невідомий у масці забарикадувався в будівлі відділення Укрпошти на вулиці Шевченка у Харкові. Це поряд із великим торговелим центром "Рост" поблизу станції метро "Київська". Його доправили до місцевого ізолятора тимчасового утримання.

Related

Події в Україні 5659951962660949686

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item