Янукович втік з України після телефонного дзвінка Байдена




Колишній віце-президент США Джозеф Байден розповів, що під час Євромайдану саме після його дзвінка екс-президент України Віктор Янукович утік до Росії.
Про це посадовець написав у своїх мемуарах, які опубліковані у США в листопаді цього року, передає "Страна".
"Книгу "Пообіцяй мені, тато" Байден присвятив своєму старшому синові Бо, який помер від раку мозку в 46 років", - йдеться у повідомленні.
У книзі Байден описує свої 6 поїздок в Україну і спілкування як з представниками колишнього керівництва країни, так і з нинішньою владою.
Уривок із книги Байдена, де йдеться про втечу Януковича.
"Я зробив останній з багатьох термінових дзвінків Януковичу в кінці лютого 2014 року, коли його снайпери вбивали українських громадян десятками і у нас були достовірні відомості про те, що він готує ще більш жорсткий розгін. Я кілька місяців звертав його увагу на те, що він повинен проявляти стриманість у відносинах зі своїми громадянами, але в ту ніч, через три місяці після початку протестів, я сказав йому, що все скінчено. Прийшов час відкликати своїх бойовиків, і він пішов", - написав Байден.
"Я нагадав йому, що його єдиними реальними прихильниками були політичні покровителі і маніпулятори у Кремлі, і що йому не варто очікувати, що російські друзі врятують його від цієї катастрофи. Я зазначив, що Янукович втратив довіру українського народу і що історія жорстоко покарає його, якщо він буде продовжувати вбивати людей. Принижений, Янукович втік з Україна на наступний день - завдяки мужності і рішучості протестувальників, - і контроль над державою тимчасово опинився в руках молодого патріота на ім'я Арсеній Яценюк", - зазначив Байден.
На той час в.о. президента був Олександр Турчинов, а Арсен Яценюк лише через кілька днів став прем'єр-міністром.
Більшість з оточення колишнього президента України Віктора Януковича, проти яких порушено ряд кримінальних проваджень, зняті з міжнародного розшуку по лінії Інтерполу. Про це заявив начальник департаменту спеціальних розслідувань ГПУ Сергій Горбатюк.

Related

Події в Україні 5838231655847808607

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item