Виграла 68 тис. грн на бізнес: переселенка відкрила студію для дітей


Переселенка Світлана Фальгарова створила соціально-культурний проект – арт-студію "Творча майстерня". 
У студії діти втілюють свої мистецькі ідеї – подарункові коробочки, вітальні листівки, блокноти, сумки, аксесуари, м'які іграшки, подушки. При оформленні використовуються різні техніки – квіллінг, плетіння, в'язання, вишивка, макраме, плетіння бісером.




До переїзду жінка володіла магазином канцелярських товарів в одному з центральних торгових центрів Донецька, який не вдалося зберегти після переїзду, повідомляє dnews.dn.
"Після переїзду вирішила спробувати організувати майстер-класи для дітей у творчості. Стала обдзвонювати торгові центри. Це було наприкінці липня 2014 року. Мені запропонували взяти участь у шкільному ярмарку. Виділили 15 "квадратів" у фаст-фудній зоні. Ярмарок для мене був вдалим. Після того вирішила відкрити канцелярський магазин і паралельно займатися творчим проектом", - розповіла Світлана Фальгарова.
Через 8 місяців жінці довелося закрити канцелярський бізнес та заплатити штрафні санкції за дострокове розірвання договору оренди. У 2015 році вона виграла грант від програми Міжнародної організації з міграції.
"Не вірила, що можна отримати інвестиції на розвиток свого бізнесу. Але все ж заповнила анкету. Була приємно здивована, коли мені подзвонили і запросили на навчання. Успішно захистивши бізнес-план, виграла грант у розмірі 68 тис. грн на купівлю обладнання – преса для сублімаційного друку, плотера, ноутбука. Це обладнання дало мені поштовх у розвитку мого проекту. Нещодавно я повторно стала переможцем грантової програми від МОМ. Очікую швейне обладнання, яке дозволить мені у своїй майстерні проводити уроки швацької майстерності для дітей", – каже Фальгарова.
Переселенець зі Станиці Луганської 17-річний Денис Савченко отримав Головний Водний Оскар Європи. Його відеоробота "Тиса – ти саме життя" за результатами інтернет-голосування набрала найбільшу кількість голосів.

Related

Суспільство 5575163504132092040

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item