Один із засновників Apple зізнався, що продав всі свої біткоіни

Возняк продав всі свої Bitcoin
В ході конференції Nordic Business Forum в Стокгольмі співзасновник корпорації Apple Стів Возняк розповів, що продав свої біткоіни.
За словами винахідника, він втомився нервувати, спостерігаючи за курсом криптовалюти, повідомляє Business Insider.
"Для мене відсутність приводів для занепокоєння - важлива частина щасливого життя, тому я все продав. Я не хочу бути одним з тих, хто постійно стежить за ними і тільки і хвилюється про ціну", - пояснив Стів Возняк.
Возняк розповів, що придбав Bitcoin з цікавості, коли криптовалюта коштувала $700 за монету, тому, що хотів "поекспериментувати з ним". Але після того, як ринок почало лихоманити восени минулого року, Стів Возняк перевів у готівку свої біткоіни.
Співзасновник Apple додав, що повністю позбавився криптовалюти, але не уточнив, скільки монет він продав. За словами Возняка, Bitcoin не виправдав його сподівань.
"Моя мета полягала в тому, щоб поїхати наприклад в Стокгольм, і ходити в ресторани і готелі, які приймають тільки Bitcoin, і тільки використовувати Bitcoin, коли я подорожую. Але поки це неможливо", - додав Возняк.
Раніше НВ повідомляло, що в жовтні 2017 Стів Возняк зізнався, що не збирається купувати новий iPhone в день, коли модель надійде в продаж. Возняк сказав, що він задоволений своїм досить новим Apple iPhone 8.

Related

Бізнес 4673933679281918913

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item