У глави МОЗ США виявилося українське коріння

Алекс Азар на церемонії приведення до присяги в Білому домі

Глава міністерства охорони здоров'я і соціальних послуг США Алекс Азар під час церемонії приведення до присяги в Білому домі сказав, що в його роду були вихідці з України.

 
Міністр охорони здоров'я і соціальних послуг США Алекс Азар має у своєму роду українське коріння. Про це він повідомив під час церемонії приведення до присяги в Білому домі, повідомляє Укрінформ.

"Для мене честь стати сьогодні 24-м міністром охорони здоров'я і соціальних послуг - тут, у Сполучених Штатах. Тільки в Америці випадає така можливість онукові і правнуку іммігрантів з Лівану, України, Англії та Швейцарії", - сказав Азар.
 
У свою чергу, американський президент Дональд Трамп висловив упевненість, що новий міністр докладе всіх зусиль, щоб громадяни США отримали доступне та якісне лікування.
 
Відзначимо, нинішня в. о. голови МОЗ України Уляна Супрун народилася і жила у США. У 2013 році вона разом з чоловіком переїхала в Україну, де в липні 2016 року її призначили в. о. міністра охорони здоров'я.

Related

Події у світі 6212400927212141900

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item