Батьки благали на колінах - з'явились подробиці скандалу з відмовою священика відспівувати дитину


Батьки загиблого в Запоріжжі хлопчика на колінах благали священика Московського патріархату відспівати дитину .
"Я кажу, ви навіть не будете, виходить, його відспівувати? "Ні, я не маю права". Я його просила, тато його просив, але він сказав: "я не буду брати гріх на душу", - розповіла мати Анна Поліщук в сюжеті ТСН.
Священик не звертав уваги на вмовляння. У сусідніх церквах батькам відмовили.
"Священики, хто сховався, двоє втекли, сіли в таксі й поїхали. З повними відчуженими очима: "немає і все". У них там якісь правила, напевно, явно не Господь писав ці правила", - сказав батько Роман Поліщук.
Місцеві мешканці в знак протесту принесли до ганку церкви іграшки. Їх відразу прибрали.
"Ніяких канонічних порушень священик не зробив. Відношення моралі та сьогоднішньої людської думки з канонами церкви - це неспівмірні поняття. Це - як залучати закони ньютонівської механіки до законів квантової фізики", - заявив архієпископ Запорізький і Мелітопольський УПЦ МП Лука.
Представники інших християнських церков назвали вчинок священика аморальним.
"Позиція нашої церкви є однозначною, що такі дії є неприпустимими. І особисто я вважаю, що випадок цей прикрий. Він не те що не християнський, я вважаю, що це не по-людськи", - заявив намісник Свято-Михайлівського золотоверхого монастиря УПЦ КП Архієпископ Агапіт.
У Запоріжжі священнослужитель Московського патріархату під час поховання відмовився відспівувати 2-річну дитину. Вона загинула від падіння на неї самогубці.

Related

Суспільство 6361611209909346809

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item