Секс змусив жінку схуднути на 50 кілограмів


33-річна британка Бонні Стейнер скинула 50 кілограм через жахливий секс і низьку самооцінку.
Про це передає The Sun.
У 29 років жінка народила свою першу дитину і після пологів набрала зайву вагу.
"Я ніколи не турбувалася про свою вагу і думала, що можу їсти все, що хочеться. Спочатку все йшло добре, а потім мене роздуло. Я буквально не могла перестати їсти", - розповідає британка.






Переломним моментом стало те, що їй заборонили їздити верхи на її коневі Атосові. Тоді жінка перестала займатися кінним спортом
У Бонні почалися проблеми в сексуальному житті, яке було просто жахливим.
Після скинутих кілограмів, вона відчуває себе щасливою і впевненою. Жінка навіть прийшла на шоу, щоб знайти свою другу половинку. Там вона показала фото до і після схуднення.
"Я нарешті відчуваю, що я знову я", - каже Бонні.

Related

Здоров'я 7249395942767126763

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item