Українка знялася в американському блокбастері


Українка Іванна Сахно, яка переїхала жити в Америку, дебютує у голлівудському фільмі "Тихоокеанський кордон 2".
Дівчина на три дні приїхала до Києва, щоб продублювати українською мовою свою героїню в фільмі та оновити гардероб, повідомляє "1+1".
Іванна Сахно працює на одному майданчику з акторами світового масштабу - Скотом Іствудом, Роном Перлманом і Мілою Куніс. Нещодавно зіграла роль у комедії "Шпигун, який мене кинув".
Українка також розповіла, як у Голлівуді сприймають секс-скандал, який наразі в Америці активно обговорюється.
"Це серйозно сприймають в Голлівуді. Я не можу сказати, чому саме зараз цей час настав. Можливо, це є частиною того, що Гілларі Клінтон хотіла бути президентом, багато хто її підтримував. Коли вже Трамп став президентом це викликало дуже великий негатив", - розповідає Іванна Сахно.
За словами акторки, особисто вона ніколи не зіштовхувалася з сексуальними домаганнями під час роботи.
"Я приїхала до Лос-Анджелеса, коли мені було 15 років. Я жодного разу не зустрічала людину, яка б на мене подивилася не з професійного боку", - каже Сахно.
Іванна Сахно народилася в Києві в сім'ї кіношників. У тринадцять років поїхала вчитися до звичайної канадської школи у Ванкувері. Зараз акторка ідеально володіє англійською та живе в Америці. Там під час Революції Гідності виходила на мітинги разом із українською діаспорою. А два роки тому на червоній доріжці Каннського кінофестивалю з'явилася з табличкою на підтримку ув'язненого українського режисера Олега Сенцова.

Related

Суспільство 3712189678561417812

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item