Зараз пройду: Парасюк відповів на запрошення ГПУ до поліграфу


Народний депутат Володмир Парасюк готовий пройти поліграф, хоча не розуміє, чим це допоможе у розслідуванні справ Майдану.
Про це пише "24 канал".
"Мені ГПУ запропонувала пройти поліграф. Я сказав, що, звичайно, я згодний. Але це стосується більше моєї особи. Не знаю, навіщо це їм. Там питання, на кшталт, чи був я знайомий до Майдану з кимось із політиків. Тобто треба детектор брехні? Несіть, я його зараз пройду", – сказав Парасюк.
При цьому він наголосив, що під час Революції гідності не був знайомий ні з ким із політиків і не був у складі жодної з партій.
Нардеп назвав фейком інформацію про присутність на Майдані так званих "грузинських снайперів". Він переконаний, що мітингувальників розстрілювали спецслужби Росії. Також Парасюк наголосив, що снайпери не стріляли в силовиків.
"Ніби теперішня влада запрошувала якихось снайперів, аби ті розстрілювали дві сторони на Майдані – я вважаю, що це дурна версія. Є дуже багато відеоматеріалів. Там видно, що майданівці пішли вперед, силовики відступали і відстрілювалися з автоматів Калашникова", – зазначив він.
Під час Революції гідності Володимир Парасюк був сотником самооборони Майдану. Ввечері 21 лютого, після розстрілу активістів, він прорвався на сцену і висунув ультиматум тодішньому президенту Віктору Януковичу — піти у відставку або майданівці підуть на штурм зі зброєю.

Related

Політика 934430422675435298

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item