Чому користувачі йдуть із Facebook і чого вони хочуть

Facebook стрімко виходить з моди у молоді
Найбільш просунуті вітчизняні користувачі Facebook відмовляються від акаунтів у цій соцмережі. І хоча в Україні "відмовників" ще небагато, вони йдуть у ногу з передовим світом, в якому FB стрімко втрачає прихильників і молоду аудиторію, пише журнал Новое Время.

За що критикують соцмережу Цукерберга

Історик Ярослав Грицак два роки тому відмовився від акаунта у Facebook. За його словами, тісне коло його підписників та коментаторів створює альтернативну реальність, яка заважає адекватно сприймати світ і бачити дійсно важливі речі.
"Facebook перетворився на джерело роздратування, тому що кількість непотрібної інформації просто зашкалює і вганяє у психологічну або навіть психічну депресію, - пояснює історик. - Він маніпулює вами, збирає про вас інформацію, яка потім використовується в інших цілях. Я принципово відмовляюся від таких речей. І багато моїх знайомих роблять так само".
Львів'янка Ольга Шуберт теж не любить соцмережа, створену Марком Цукербергом. "У Facebook багато реклами, люди по сто разів постять якісь рецепти і новини", - говорить вона.
Втім, поки що кількість "відступників", таких як Шуберт і Грицак, не досягла в Україні критично значущого рівня. І вітчизняна аудиторія Facebook зростає динамічно: з 2009-го кількість FB-користувачів збільшилася у 177 разів - від 62 тис. до 11 млн.
Більш помітно наростаючі проблеми FB проступають на світовому ринку. Незважаючи на те що соцмережа з аудиторією 2,1 млрд відвідувачів залишається планетарним лідером серед аналогів та інших майданчиків для спілкування, від 2013-го вона зростає всього лише на 14% на рік. І то в основному за рахунок ринків, що розвиваються - Азії, Африки та Латинської Америки.
Особливо стрімко Facebook виходить з моди у молоді. За даними американської дослідницької компанії eMarketer, у США та Великобританії у вікових групах 12-17 років та 18-24 роки Snapchat вже обійшов FB на 1,5%. Для такої аудиторії на першому місці стоїть спілкування, якого тепер не вистачає у FB.

Куди йдуть із Facebook

Львів'янка Ольга Шуберт замість Facebook користується Instagram. Їй подобаються красиві фотографії та цікаві особисті історії, яких не вистачає в інших соцмережах. "Instagram - щоденник людського життя, - розповідає натхненна інстаграмниця. - Можна підглядати за іншими, бачити, як ростуть їхні діти, якою косметикою вони користуються, що їдять, куди їздять. Коли довго підписаний на людину, вона стає майже рідною".
Відповідно до своїх інтересів вона тісно спілкується приблизно із сотнею користувачів по всьому світу. Із тридцятьма з них їй вдалося зустрітися особисто, а двоє взагалі стали її найкращими подругами.
Головним майданчиком для обміну повідомленнями серед українців став Viber з аудиторією 20 млн користувачів. Хоча в найближчі роки лідер може помінятися, прогнозує Максим Саваневський, керуючий партнер комунікаційного агентства Plus One. "На нас чекає загальносвітова тенденція: Viber буде падати, адже це не глобальний гравець, а WhatsApp як світовий лідер буде лише набирати популярності, - говорить він. - Telegram в результаті має всі перспективи стати вузьким майданчиком для якісної аудиторії. Це вже месенджер для айтішників, журналістів, представників маркетингу та піару".
Telegram - дітище росіянина і творця ВКонтакте Павла Дурова - поки що складно назвати світовим лідером: його аудиторія лише 180 млн користувачів, що у вісім разів менше, ніж у WhatsApp. Але своїх шанувальників Telegram уже завоював завдяки відмінному запобіганню зламам і можливості вести цільові інформаційні канали.

Related

Суспільство 8599954069490029281

Дописати коментар

Follow Us

Translate

Hot in week

Recent

Comments

Народ проти-політичне ток-шоу

Виберіть бажане відео, натиснувши "PLAYLIST" у лівому кутку цього програвача.

Google+ Followers

Варто подивитись

Виберіть бажане відео, натиснувши "PLAYLIST" у лівому кутку цього програвача.

Facebook

Кількість переглядів

Яндекс.Метрика
item